1. Contractant - o entitate comercială înregistrată în Uniunea Europeană
  2. Furnizor - compania LPP Printable Sp. z o.o., ul Magnacka 4E, 80-180 Gdańsk Kowale
  3. Quantity-related complaint – a complaint regarding insufficient or excessive amount of the delivered goods
  4. Viciu vizibil – un viciu vizibil este considerat defectul care poate fi constatat după o examinare atenta a produsului neprelucrat, fără urme de utilizare a produsului
  5. Viciu ascuns – un viciu ascuns este considerat un defect care nu poate fi identificat după o examinare atentă a noului produs și care devine evident în timpul utilizării adecvate
  6. Utilizare adecvată – înseamnă utilizarea cu respectarea regulilor specificate pe eticheta produsului și neutilizarea în condiții extreme care ar putea cauza o uzură mai rapidă a acestuia
  7. Diferența de culoare – aceasta este diferența rezultată în urma folosirii unui material diferit sau din cauza livrărilor diferite ale aceluiași sortiment, peste 2 grade în scară de gri
  8. Marfă prelucrată – un produs prelucrat este considerat un sortiment care a suferit orice prelucrare secundară, inclusiv aplicare de decor, imprimare, broderie, aplică etc.
  9. Marfă cu etichetă mixtă - o marfă marcată cu brandul Promostars sau Crimson Cut cu același nume și indexul produsului.
  1. Comenzile sunt acceptate în scris prin e-mail sau prin portalul de internet B2B www.b2b.promostars.com. Comanda trebuie să conțină denumirea companiei contractantului împreună cu datele complete ale acesteia (denumire, adresă, cod de identificare fiscală (CIF), număr de telefon, numele și prenumele persoanei care gestionează comandă), adresa de livrare, dacă este diferită de adresa contractantului, ștampila firmei contractantului, semnătura persoanei autorizate.
  2. Comenzile se introduc în sistem în maxim 48 de ore din momentul lansării comenzii pentru marfa disponibilă în depozit. Comandă trimisă cu statusul „în finalizare” nu mai poate fi modificată.
  1. Prima comanda plasată de noi clienți se achită prin transfer bancar in contul indicat inainte de expediere sau prin ramburs.
  2. În cazul următoarelor comenzi, contractantul poate obține plata amânată de 14 zile. În cazul plăților restante, Contractantul nu poate să obțină un termen de plată amânat pentru bunurile comandate
  1. Contractantul este obligat să verifice livrarea imediat după primirea acesteia și să notifice imediat Furnizorul cu privire la orice vicii vizibile și diferențe cantitative ale bunurilor primite. Înainte de prelucrarea sau folosirea bunurilor comandate, destinatarul este obligat să verifice calitatea, mărimile, dimensiunile, culorile și alte caracteristici ale produsului livrat. Bunurile primite, supuse prelucrării sau utilizate, sunt considerate acceptate și conforme cu comandă.
  2. Reclamațiile privind cantitatea pot fi anunțate de către Contractant într-un termen de 48 de ore după livrare.
  3. Bunurile cu vicii vizibile, diferențe de culoare sau neconforme cu comandă vor face obiectul unei reclamații. Bunurile prelucrate nu fac obiectul reclamațiilor pentru vicii vizibile sau pentru bunuri neconforme cu comandă.
  4. Nu fac obiectul reclamației mărfurile dacă livrarea include produse cu etichetă mixtă.
  5. În cazul în care mărfurile au fost livrate la locul indicat de Contractant, altul decât sediul acestuia, Contractantul este obligat să verifice temeinic bunurile conform regulilor cuprinse în Termenii și Condițiile Generale de Livrare. Reclamațiile de la terți nu vor fi acceptate.
  6. Partea care depune reclamația poate fi doar Contractantul, ceea ce înseamnă că responsabilitatea pentru defecte după revânzarea mărfurilor este transferată Contractantului.
  7. În cazul în care reclamația este acceptată, Furnizorul va suporta costurile aferente returului. Livrarea returului trebuie expediată de către transportatorul indicat de Furnizor. Protocolul de reclamație constituie anexe la acest punct. Furnizorul este responsabil pentru viciile ascunse ale produselor pe baza garanției legale și în conformitate cu legislația în vigoare. Reclamațiile privind calitatea trebuie depuse pe baza protocolului de reclamații transmis, care constituie anexa la Termenii și Condițiile Generale de Livrare. Dacă reclamația privind calitate este considerată justificată, Furnizorul va repara produsul defect, dacă acest lucru nu este posibil, îl va înlocui cu un produs fără defecte. În alt caz, Furnizorul acceptă returnarea bunurilor defecte și restituie Contractantului suma pentru bunurile returnate. În fiecare caz, răspunderea Furnizorului nu depășește echivalentul înlocuirii bunurilor. O condiție obligatorie pentru acceptarea de către Furnizor a returnării mărfurilor ca urmare a reclamației, este completarea prealabilă a protocolului de reclamație și trimiterea acestuia prin e-mail la adresa dok@promostars.com.
    Protocolul de reclamație poate fi descărcat AICI
  1. În cazul în care este necesară returnarea mărfurilor din motive imputabile Contractantului, posibilitatea de returnare trebuie convenită cu Departamentul de Vânzări sau Serviciul Asistență Clienți, iar coletul trebuie expediat pe cheltuiala Contractantului sau livrat personal la Furnizorul. În caz contrar, coletul nu va fi ridicat de către Furnizor.
  2. Condiție necesară pentru acceptarea de către Furnizor a returnării mărfurilor este completarea protocolului de retur cu indicarea numerelor de facturi ale mărfurilor achiziționate și returnate, atașarea acestuia la coletul expediat și trimiterea lui prin e-mail la adresa dok@promostars.com nu mai târziu de data expedierii.
    Protocolul de retur poate fi descărcat AICI
  1. Furnizorul livrează marfa comandată printr-o firmă de curierat. Costul de livrare este de 13 PLN net per colet și va fi suportat de Contractant. Costurile de expediere a unor colete non-standard, cum ar fi cele garantate sau cu livrare sâmbătă, sunt de 26 PLN net per pachet.
  2. Livrarea se realizează în Polonia, în termen de două zile lucrătoare din momentul ridicării coletelor de către curier.
  3. Furnizorul își rezervă dreptul de a întârzia livrarea din cauza unor evenimente întâmplătoare neprevăzute.
  4. Contractantul este obligat să ridice coletele expediate în conformitate cu comanda sa și să semneze toate documentele de retur. În caz de deteriorare a cutiilor sau deteriorări vizibile, Contractantul este obligat să întocmească Protocolul de Reclamație al transportatorului în prezența curierului și să verifice și să recalculeze întreagă livrare.
  5. Contractantul poate ridica comanda prin intermediul transportatorului sau curierului comandat de el, după convenirea prealabilă a acestui fapt cu Serviciul Asistență Clienți, cel mai devreme în următoarea zi lucrătoare. Riscul este transferat Contractantului cel târziu în momentul predării obiectului de livrare către expeditor, transportator sau alta entitate căreia i-a fost încredințat transportul. În cazul în care întârzierea expedierii sau transferului comenzii rezultă din împrejurări imputabile Contractantului, riscul va fi transferat Contractantului în ziua în care obiectul livrării a fost pregătit pentru expediere, fapt despre care Contractantul a fost informat.
  1. Prin termenul „comandă specială” înțelegem o comandă pentru un model sau o culoare care nu figurează în oferta curentă a Furnizorului sau o comandă pentru un model și culoare existente în oferta Furnizorului, dar comandate special pentru nevoile Contractantului.
  2. Din cauza specificului comenzilor speciale, prețul, cantitatea, detaliile produsului și termenul de realizare trebuie convenite de fiecare dată cu Furnizorul.
  3. Comanda este efectuată pe baza modelului acceptat anterior de către Contractant și după acceptarea condițiilor de livrare, iar după ce Contractantul confirmă comanda specială, Furnizorul începe realizarea acesteia.
  4. Anularea de către Contractant a comenzii pentru bunurile nefabricate încă, se percepe cu o taxă de 50% din valoarea comenzii, în cazul începerii producției, taxa poate să atingă până la 100% din valoarea comenzii.
  5. Plățile, termenele de livrare, tipul de transport se realizează la fel ca și în cazul comenzilor de mărfuri din oferta standard a Furnizorului, cu excepția cazului în care Furnizorul și Contractantul au convenit altfel. Comenzile speciale sunt efectuate în conformitate cu standardele de calitate ale Furnizorului.
  6. După plasarea comenzii, Contractantul este obligat sa plătească în avans în contul Furnizorului suma care se stabilește separat.